Å det var helgen!

Igår på hade IFK ligamatch och jag var där och stod i kiosken. Vi fotisföräldrar hamnar ibland på sådana saker och då måste man ju ställa upp. Vädret var fint och kvällen gick fort i vimlet av människor.

Idag har jag varit och plockat blåbär. Det finns massor och stora är de så nu har jag lagat blåbärspaj. Grabbarna mina älskar det!
Hittade lite foton som jag funderar på att scrappa. Ska surfa runt för att få  inspiration, finns mängder med sidor som jag gärna återkommer till nu och då. Tittade lite runt tidigare idag men fastnade på någon sida och kollade in nya stämplar!! Ett oändligt tal med stämplar på önskelistan..hm... Tyävrr måste jag låta det bero ett tag. Måste använda de jag just fick hem!

Nu ut och surfa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0