En doft av choklad...

Igår anlände min beställning från stämpelgården .  Otroligt snabb och bra service.  Jag rekommenderar deras web butik. Kolla in alla deras  härlga varor. Allt tack till Millan och Marie! En stoor kram till er.
Genast måste jag prova mina nya gel-a-tins stämplar. Härliga choklad motiv med embossing  som doftar choklad. Lite småa var vissa av texterna så jag råkade få texten upp och ner...men sånt händer.  Det kortet blev en present till min arbetskompis dotter.

Jag har även gjort decopage på ett par konservburkar, scrappat ett par träaskar och jobbat i min altered bok. Bilder kommer..

Idag fick jag veta att vi får ställa ut i medis fönster det vi scrappat på en medis kurs. Det ska blir skoj :)

Det bästa som hänt den här veckan , är att Mari och jag har förbeställt Ali Edwards nya bok! Den släpps i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0