Oj oj vad det händer..

Två kvällar har jag lagt energi på att göra mitt första clear album! Och det var härligt roligt! Kommer att fota och lägga ut bara det är soligt så att bilderna blir bra - och soligt är det idag!

Dessutom har jag klätt en anteckningsbok med en ljuvlig 80-tals tapet.
Ett kors blidde det oxå...så där i förbifarten.

Helgen blir - lugn. Jag tänker prova laga en blåbärs cheescake. Recept kommer om den lyckas ...


Nu dags att ta itu med dagens nödvändigheter.

Må väl alla i cybern!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

häääärligt tjejen :) Ska bli spännande att se ditt clearalbum :)
kram
KAtarina

2007-08-31 @ 10:51:37
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0