Hej tomtenissar, slå i glasen..

Lilla jul!

Min familj har inte firat lilla jul med julkskinka och lax . Men som alltid på helgerna, äter vi någonting gott till middag. Idag har vi ätit fläskfile med curry-banan-jordnötter och  ugnsgrönsaker.
Jag tänkte sätta upp mina olika ljusstakar, den första fungerade inte, den andra, en stjärna som jag ifjol köpte på EM -möbler, hade jag förståss glömt att köpa lampa till, typiskt..men den tredje, funkade och lyser så vackert i mitt östra fönster.

Toffe är  med Ida och firar lilla jul, de åt middag hos oss igår och jag gav en så enkel lillajulklapp som, en konfektask. Det har de andra grabsen oxå fått. Victor har spelat fotis idag och han tyckte vi skulle ha efterrätt. så jag for till minis och handlade en massa gott...hm...men beslöt att efterrätten blir till i morgon när Ida kommer igen på middag innan hon far till Uppsala.

Kevin är borta somewhere, Victor ser på Arsenal-Aston Villa och jag sitter här på datorn och surfar.

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Det oväntade..

Jag ska bli bjuden på resa !

Min underbart snälla  vän ska  bjuda mig till solen en vecka!

Vad glad jag blev!

XOXOXO






Kommentarer
Postat av: krumeluran

härligt med resa. grattis!
själv har jag precis fullt upp, far till sverige på onsdag för att fira med släkten. har dina pozies här borde försöka få tag på dig någon dag

kram
Katarina

2007-12-02 @ 07:18:32
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0