En dag på stranden!

Idag har jag o min vän varit på stranden. Men badkruka som jag är...simmade jag inte..hm... Jag har gjort massor hemma. Ordnat om i mitt sovrum, bykt en massa tvätt, lagat fläderblomssaft o hängt upp nya gardiner i mitt sovrum och i köket. Har en massa ideér hur jag skulle vilja ha det men just nu säger plånboken NEJ!

På måndag åker jag till danmark med yngsta grabben på dana-cup. Fotis.
Det ska bli skoj, jag har aldrig varit där, vi får hoppas vädret håller i sig :).

Sitter och skrapar mig i huvudet hur jag ska kunna "länka" till en viss kategori som jag lagt upp, typ loppisfynd. Är det nån som vet? Tar tacksamt emot hjälp...ifall någon råkar läsa min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0