Idag regnar det!

Vaknade upp hos min vän ute på landet, av att det regnade. Vi var till hans grannar igår kväll och satt på deras altan och hade  det trevligt. Vi kom hem runt ett snåret. Min vän har haft otur att få översvämning i sin källare då när det regnade så där mycket i maj. Nu är allt utslitet, bara lite golv till som ska pikas ut. Så han kommer att få en helt ny källare. Troligtvis tar det många, många månader ännu innan det blir torrt där nere.

Jag blev helt pysselgalen i går och fixade på min altered book som jag länge hållit på med. Vi får allt se när den blir klar. Men det  är meningen att det ska vara ett långtidsprojekt. Dessutom gjorde jag lite annat pyssel som jag kommer att lägga in här när de är klara.

Nu middag!



Kommentarer
Postat av: Krumeluran

Gissa, var in på Godby blommor och hittade stora askar halvpärlor, (pärlor med flat botten perfekt till scrapping)för 3.50 asken och det var säkert hundratals i varje ask. köpte blå rosa vita och gröna, bra att ha tänkte jag, suck sa min man :)
Ha
det gott
katarina

2007-07-10 @ 09:30:37
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Krumeluran

Tjing tjing!
Mailade just med Marie, ska vi försöka dra en scrappträff i höst eller ev en scrapmara??Hon har inte tiden att arrangera, men kanske vi kan samarbeta lite du och jag för att dra en sån grej?? Kanske kolla med paletten om sponsring på ett pris??
vad tror du??

2007-07-11 @ 18:48:45
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0