Skåpmat...igen :)

Jag gillar verkligen att stämpla och designa egna kort och jag lagar alltid kuvert som hör till kortet. Här är ett gammalt kort med tillhörande kuvert

image35



image36


och ett par till

image37


image38


Morsdagskortet från maj 07

image39


Födelsedagskort till två av mina väninnor

image40


image41


En grabb som fyllde år fick det här.

image42



Det här är två plåtaskar som jag försökt  få lite "altered", resultat tyckte jag blev helt ok för att vara första gången :)

image43


image44


Kommentarer
Postat av: krumeluran

jestanes vad du uppdaterat mitt i allt :)
Härlig läsning, här plockas och tvättas det för fullt, nu när jag fått större att vara på igen, inser ju att ett ynka hörn i en garderob kommer att bli trångt när huset är färdigt, barnen får nog dela rum, mamma måste ju få ett pysselrum :)
kramis

2007-08-01 @ 13:32:42
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0