Tillbaka från Danmark!

Nu är semestern slut, tyvärr! Började jobba igår och det var inte så kul för sommaren har ju inte hittills varit så bra. I lördags kom jag hem från Fredrikshamn. Victors Dana-cup (fotis-turnering) gick hyfsat. Det var så spännande emellanåt och vi mammor och pappor hade förståss heja-ramsor med för att heja fram vårt IFK-lag!

Vädret var ju inte det bästa där heller. Vid varje match så regnade det. Grabbarna och de båda tjejerna som spelar med i laget, var alltid dygnsura. Det blåste mest hela tiden och solen lyste med sin frånvaro. Tur nog hade jag packat ner en gammal fleece-tröja, den kom väl till användning,
Vi gjorde en utflykt, upp till Skagen och det var helt underbart där. Plockade stenar och lite sand till minne därifrån, längs stranden. Jag önskar att få fara dit igen.

Jag hittade en favorit inredningsbutik som jag köpte några fåglar ifrån. Foton kommer framledes....

Jag trodde innan jag for att det skulle finnas massor med inredningsbutiker i Fredrikshamn men så var det tyvärr inte. Jag är så förtjust i dansk inrdening, t ex villa collectionoch lene bjerre går inte av för hackor. Ska försöka lägga in en länk få nu se om det går, jag är ju inte alls haj på det här ännu.

http://www.lenebjerre.dk/00011/00173/

Vi åkte upp hela natten från Danmark och tog ålfen hem på lördag morgon. Jag kan säga att vi alla var rätt möra efter resan och det var såå skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0