Söndag och det regnar

Idag hämtade grabben från färjan efter fotis-cup i Uleåborg. Tyärr kom de sist.
Idag har jag laddat upp mina LO:n som jag gjort i helgen på http://www.scrapbutiken.se/galleri/

Annat pyssel jag håller på med för tillfället är att virka ponchos. Jag ska göra tre st till och jag har redan virkat 4 st. Jätte skoj och fort går det. Hoppas mina mostrar gillar dem. De ska bli min "sommargåva" till dem.

Dessutom har jag packat våra väskor för vi  sticker till skärgården i morgon bitti. Nu hoppas vi på fint väder.
Så jag blir out of town i två veckor. Sedan ska jag klura ut hur allt det här bloggande funkar..
Må väl

Sunshine

Kommentarer
Postat av: Krumeluran

Kolla kolla! Det artar sig :)
Ha en riktigt skön ledighet ute i skärgården. Hoppas du får fint väder.
om inte har du ju en hel drös med ponchos att virka ;) Jag tar gärna en i blått om du får tid över ;) *lol*
Kram
Katarina

2007-06-17 @ 16:44:17
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0