"dator-hacker"

Vilken kväll igår. Först råkade jag stänga av Toffes dator medan jag höll på sätta igång den och det visade sig att någon fil blivit förstörd och nu måste man antagligen köra nytt windows-program eller vad det nu heter..shit...

Min egen dator kraschade för ca ett år sedan. Och igår kväll beslöt jag mig för att försöka fixa den själv. Omformaterade den och jeeehh...den gick igång. Nu måste jag bara ladda ner lite drivruteriner och installera virusprogram och sedan är jag igång igen! Det trodde jag inte om mig själv - att jag skulle fixa igång min dator!

Medan jag väntade på att datorn skulle bli klar, fixade jag lite julkort! Det blev  sex  styckna. Vissa är jag mera nöjd med än andra, så är det ju alltid. Kommer att lägga ut dem här så fort jag hinner.
Kl 01.00 kröp jag ner i kojen och somnade som ett barn, nöjd med min kväll.

Ha en bra dag och sunshine to all people, fast det nu råkar regna idag ! ! !

Kommentarer
Postat av: ida

man ska ha mac och inte pc! (fast jag vet att där håller inte toffe med mig..) jag ska sova hos er i morgon natt så vi kanske syns på lördag?:) vi ses!

2007-11-22 @ 16:00:25
URL: http://idaskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0