Fredag en härlig dag!

Igår kväll fixade jag drivrutiner och kunde börja surfa igen! Härligt att datorn är igång igen! Tyvärr ser det värre ut med Toffes dator. Han sa att den inte alls går igång. Shit oxå, måste kolla den i helgen.

Jag registrerade mig på facebook efter en invit från min goda väninna. Tog hela kvällen att klura ut hur den funkar! Men nu har jag redan lite friends så det kommer nog att bli bra. Jag är ju en inbiten dator-nerd...

När jag kommer från jobbet ska jag till min fd svägerska på födelsedagskaffe, hon fyller år. Kusin Jenna har oxå fyllt så jag ska uppvakta med två paket. Glögg till mamma och en trendig t-shirt till dottern. Egna kort ska jag förståss ge. ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Smirre

Ja, bror Duktig, eller Madame Neurd. Vi ses på Facebook.
krams

2007-11-23 @ 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0