Oj vad mörkt det är!

När jag gick till jobbet nyss märkte jag hur mörkt det egentligen är! Det kommer ner några snö-fjun men inget man kan snacka om. Mörkt så, så mörkt. Jag tittade upp i skyn och märkte vilken spännande färg den hade. Nästan svart som övergick till mörkt blå och olika ljusa toner. Vad vackert det var! Jag blev lyrisk och tänkte - idag blir en bra dag!

Härom kvällen sålde jag sju kort till  min kära väninna! Va kul! Nu måste jag hitta på lite nytt och dessutom måste jag ta itu med julkorten...få se om jag får inspiration till helgen!

Ang till Dig anonym, som lämnade ett avtryck. Jag försöker sätta in så mycket jag hinner på min blogg men just nu är den inte uppdaterad, har lite pyssel och scrap-layouts jag inte satt in här. Men det kommer...
Canvasen har jag inte börjat med men vet inte när den blir klar, först måste jag kanske göra julkorten??
Tack för hälsningen! Det är alltid kul när någon kommenterar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0