På tal om canvas..

Min son, Kevin, konstaterade det som jag redan konstaterat, att min canvas tavla jag fyndade på emmaus passar bra in i mitt kök. Det betyder att jag inte kommer att göra om den här tavlan. Foto kommer så fort jag hinner och när jag hängt upp den.
Så nu ska jag leta vidare på en ny canvas som jag kan gå vild på. Om inte ska jag passa på och köpa en när jag far till Stockholm innan jul.

Efter middagen, la jag mig på soffan och vips somnade jag. Ända tills Victor kom och sa att det var dags att skjutsa honom på fotboll.
När jag kom hem, tittade jag på det som jag åstadkom i helgen, är jag jätte nöjd med den ena LO:n med julmotiv. Jag fristylade en ram runt och hittade ett passande papper ur Stacks glitter julpapper...ni ska få se...

Förresten ser det inte ut att bli några lavendelpåsar sydda, som jag skrev om i somras....hm...kanske nån dag....

Sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0