Boken har anlänt!

Äntligen har Ali Edwards kommit ut med sin nya bok Life artist! Jag har redan köpt den! Den är helt i min smak, jag har inte hunnit lusläsa den ännu men jag redan fått en hel del nya ideér. Så i helgen ska jag försöka ta mig tid att pyssla lite!
Beställde tidigare papper så jag har lagret fullt, det är bara att börja.
I helgen ska jag oxå möblera om, ut med ett lånat köksbord+stolar och in med mitt gamla som jag lackat om.  Jag ska oxå hänga upp nya gardiner i köket och föra bort en massa onödigt bråte till Emmaus som jag redan plockat ihop.
Min grabb ska oxå städa sitt rum och han ska få en nygammal byrå som jag fått av min goda väninna och ut skall en trådrulle hylla som jag köpt på loppis för länge sedan. Den är rätt kul men nu har jag inte plats för den mera.

Jag skulle vilja åka till IKEA, där jag har tänkt köpa gardintyg, lite mattor och annat smått och gott.
Sunshine!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

spännande bok,bläddrar gärna i den vid tillfälle,btex på mediskursenb;)
resan till karlstad slutade i magsjuka förhela familjen, men nu är det bara maken som fortfarande ärdålig .
köpte scrapbooking mm på kiosken inne i magazin. blev sååå glad när jag såg den :)
har full rulle denna vecka, möten hela dagen i morgon, genrep på¨modevisningen på onsdag,ha färdigt lite skylt ex på kort till ulroka till onsdag em, damernas afton klädvisning på torsdag, fredag blir lugn hemmakväll med chips och film tror jag.
demo den 10e kl 10-14,ska bli så kul. förrestenhar du sett alla nya stacks ulrika fått in. harköpt på mig allihop när jag fick shopping härd smälta:)

ha det gott
Katarina

2007-10-29 @ 19:22:44
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0