Ett collage och några kort

Jag har försökt pyssla lite i helgen. I fredags fick jag till ett collage och igår ett par kort. Korten är väldigt enkla men jag tycker inte om för jobbade kort. Hellre stilerent än plotter. Jag saknar lite motivation för tillfälle.

Den här veckan har jag satsat mycket på stavgång och promenader. Det är så skönt och alldeles grats. Jag mår så mycket bättre att röra på mig och glädjande har jag fått på mig ett par jeans som jag inte haft på länge. Det är kul och sporrar mig!

I morgon bär det av till Helsingfors i studier. Efter 2.5 år är det nu sista gången jag åker dit. Det känns väldigt bra men samtidigt lite vemodigt att inte träffa kurskamraterna mera. Vi har varit ett sammansvetsat gäng från hela Finland, allt från Torneå i norr till Vaalimaa i öster, Tammerfors i mitten och Åland i väster.

Så...alla ni som läser detta. Håll era tummar på torsdag 11.10.2007 för då skriver jag mitt sista prov !! Jag behöver så mycket som möjligt av era goda tankar för det här provet kommer att bli tufft!

Och...............här kommer mitt verk:

image129



image130


Stämpeln är ny och kommer från Heidi Swapp. Basic greys papper perhaps.



Kommentarer
Postat av: ida

jag ska hålla tummarna!!!

2007-10-07 @ 22:09:42
URL: http://home.aland.net/idaskida
Postat av: Lily

Vilka fina kort! Helt i min smak! Får jag fråga var du köpt den snygga stämpeln från Heidi Swapp?
Ääääälskar den och måååååste ha den!

:-)

2007-10-18 @ 12:21:25
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0