Halloj igen!!

Jag har varit rätt tyst av mig den senaste veckan. Skall försöka ändra på det. I förra veckan var jag som sagt i Helsingfors på närstudier. Jag studerar via mitt jobb.
I fredags var jag och min vän tillsammans med våra goda vänner, ut och äta till stans bästa krog.
Vi hade som vanligt väldigt trevligt med god mat och god dricka :)

Gissa vad jag gjorde i går? Jo jag pilkade abborrar nere vid sjön. Det var skit kul. Så idag blir det abborre till middag :)  Ungarna jublar...de älskar abborre lika mycket som jag gör.

Krumeluran har utmanat mig och den ska jag svara på så fort jag bara hinner.

Må väl alla där ute!
Sunshine!


Kommentarer
Postat av: krumeluran

hej!
allt var bra på mässan, massor av papper och annat följde med hem :)
Fick tag på en hörnstans medium, och den kostade 55kr :) kan komma över med den någon dag.
Katarina

2007-09-17 @ 10:06:28
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0