Jag är utmanad av krumeluran

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.


1. Eftersom jag är uppvuxen i skärgården måste jag bo borta på veckorna när jag började högstadiet.

2. Älskar att fylla i korsord och sätta patians. Fast det sistnämnda har jag inte gjort på länge. Korsord och speciellt   sudoku brukar jag emellanåt roa mig med.

3.Varje kväll innan jag somnar frågar jag mig själv två saker: Vad har jag gjort för bra idag och vad var det bästa med dagen.

4. Jag har aldrig åkt slalom och jag känner ingen längtan för det heller eftersom jag inte alls gillar vinter och snö. Varför finns sånt egentligen??

5. Älskar  London och Cypern, längtar alltid till de platserna....

6. Gillar inte mörk choklad, typ 70 % eller mera men älskar fazers blå...mmm...

7. Jag tycker om att utmana mig själv. Gillar när jag sedan bevisar för mig själv att jag klarar det.

8. Utbildad till merkonom och barndagvårdare, dessutom pluggar jag igen - inom mitt yrke. Jag har oxå gått en ettårig kurs, företagsekonomi, eftersom jag tyckte min merkonomexamen var usel.

Nu utmanar jag DIG, ja precis du som läser min blogg just nu. Lämna din adress i kommentaren så kan jag hälsa på hos din blogg och läsa om  - DIG !



Kommentarer
Postat av: Elin

Tittar tillbaka och säger hej!!!
(är tråkig men utar inte utmaningen)

2007-09-18 @ 22:09:49
URL: http://www.blueeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0