Jag har vunnit en fototävling!!!

image33


Idag när jag öppnade tidningen läste jag att de valt den här bilden i fototävlingen jag deltog i. Det här hände i somras och jag hade t o m hunnit glömma att jag skickat in tre st foto-bidrag.  Vinsten är en vacker blombok som jag så gärna vill ha.
Det känns så uppmuntrande att vinna en tävling och speciellt när jag ganska nyligen börjat fotografera. Jag är så glad att få en sådan här trevlig feedback genom att vinna en tävling, i mina trevande försök som fotograf! Nu vet jag att jag är på rätt väg och kommer med glädje att fortsätta fota det jag tycker om!

 Visst är de fin mina tulpaner? Kommentera gärna! Jag vill samtidigt passa och tacka för alla fina kommentarer från er som jag hittills fått! Tackar ödmjukast!

Återkommer nästa gång med min tripp till skärgården!

Sunshine till Er alla!

Kommentarer
Postat av: Smirre

Grattiskramisar!! Snygg bild!

2007-09-25 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0