Lördag på stan

Idag har jag varit och handlat papper av olika slag. Färger som turkos, rosa, grönt och förståss brunt. Jag sprang på den härliga tjejen Krumeluran. Så vi tog oss en titt på vår utställning i Medis-fönstret och till en bokhandel.
Härligt att få snacka scrap-kort-papper med en insatt. Jag blir alltid lika glad att träffa henne. Kram på dig, Krumeluran.

Kolla in hennes blogg, den finns som favoriter till höger. Hon är en hejare på ALLT och så gör hon underbara kort! Vi väntar på scrapbooking kursen!! Lucky henne som ska på scrapping-mässa till GTB.

Vi har haft en underbar 1 septemberdag här i Mariehamn. Jag har åstadkommit 10 kuvert och har bestämt att det ska bli 10 till!

Må väl alla!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

Tack för smicker :)
Kalenderstämpeln kommer från landstoken scrappyhappy, adressen är: http://www.landstoken.se/ hon har kanonfina scrappingstämplar och textstämplar,och hon säljer till Åland utan bekymmer
kram tillbaka :)
Katarina

2007-09-01 @ 19:02:34
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0