What a day!

Jag har varit på loppis och sålt en del grejer som har varit överlopps hos mig. Det regnade hela dagen men vi hade tur att få vara under tak och dit strömmade en hel del människor.

Mina kort hade jag till försäljning, många tyckte om dem och några köpte men det är så att när man är på loppis, då ska man bara sälja gammal skåpmat. I vilket fall som helst var det en jätte kul dag med olika människor som strömmade till .

Nu är det kväll och regnet fortsätter att ösa ner, min 16-åring bryr sig inte om det utan gav sig ut för att träffa sina polare. När man är i den åldern bangar man inte för lite regn.

Jag har pratat med min underbara kompis i Luxemburg och nu ska jag planera att åka över och hälsa på henne igen. Luxemburg är ett ställe man kanske inte åker för nöjets skull men det är en liten gemytlig stad mitt i europa och du kan ta tåget eller bilen och komma vart som helst på en timme!! Senast jag var där var vi i tre länder på några minuter. Det är väl coolt. Det är faktiskt rätt billigt att flyga med ryanair till Hanh och därifrån kan man ta bussen.  Varför inte göra Luxemburg en helg ? ? ?

Vi lagat en enkel men god middag. Kyckling med stekta potatis och en urgod sallad och en kall sås, ibland är det enkla välkommet i mitt kök.

Sunshine to everyone!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

kul att loppisen gick bra :)
och du, du har blivit tagen,läs meri min blogg :)
Kram

2007-09-09 @ 17:18:29
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Brittmarie

Hej
Här var det loppis förra helgen och visst är det kul. Luxemburg har jag varit för många år sedan och det är som att komma in i ett sagoland så lycka till med den resan.
Kram

2007-09-10 @ 00:21:39
Postat av: Smirre

Moyenne!
De e bara att boka flyget, så kommer jag och möter...
kram

2007-09-14 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0