Ett hastigt hej när bloggen igen funkar

Efter en hektisk helg är jag åter tillbaka i vardagen. Nu är konfirmationen över. Det var den sista i ordningen. Dessutom fyllde Victor  och kusin Malin 15 igår, så vi var över till kusin vitamin på kalas.
Victors kalas blir längre fram.

Jag har fått förfrågan av min väninna om jag vill hålla scrapbooking-kurs för henne och några på hennes jobb. Jag har tackat ja till det för ju flere som håller på och scrappar, desto roligare. Då blir nätverket här hemma större och kuligare om man fixar scrapping tillfällen.

I kväll har jag tänkt återkomma med lite nya scrappingbilder och annat smått och gott, under förutsättning att min dator är ledig.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ida

jag vill gärna komma på scrappingkurs med dig också! mina kort som jag gjorde igår är så fiina, jag måste ta fram dem lite nu och då och beundra. vill nästan inte ge bort dem..:)

2008-04-03 @ 20:12:09
URL: http://idaskida.blogg.se
Postat av: M

Kulkuligt med kurs! Kör hårt - lycka till!
Härliga tapetA4Los!

2008-04-07 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0