4 månader...

På dagen om exakt fyra månader åker jag och min vän på en veckas underbar semester, där solen lyser förhoppningsvis alla dagar. Vi ska njuta, bada och sola och förståss äta gott!
Vi ska riktigt gotta oss på vårt fina hotell och hämta gratisdrinkar från baren, hoppa i poolen och allmänt slappa.

Min arbetskompis sade igår att jag är värd den här resan eftersom jag bor ensam med mina tre grabbar och det är ju alltid en massa som ska fixas och planeras osv när man är en enastående (!) mamma.

Så här ser vårt hotell ut och det bästa av allt är att det endast tar ca 4 timmar att ta sig till Grekland! Paradiset ligger ju ett stenkast bort :)

Jippii...

image225


Vem kan motstå ett så här fint place ?? I love it !

Puss min älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0