Plötsligt händer det o jag gör lite kort...

I går kväll, alltså på lördagen, kom plötsligt känslan att vilja fixa lite nya kort. Jag plockade fram en massa bråte som jag sedan bara pusslade ihop till några kort. Det är en härlig känsla när man skapar. Man får nya inblickar, lär sig att tänka i andra banor osv. Dessutom tycker jag att oftare nu gillar mina kort än i början av min pysslande. Det är ju en resa man gör och man växer ju med den.

Jag passar oxå på att tacka för de kommentarer ni skrivit. Speciellt en kram till M, du finns alltid där och tack för din inspiration, det är alltid lika kul att snacka pyssel med dig!

Korten är gjorda av bl a märken som finns i kläderna när man köper dem..sk tags, hittar inget bättre ord just nu, tapetbitar, silkespapper, knappar, fotona har jag själv stämplat med olika "kvinno-motiv på rubberstamps", urklipp ur böcker o annat smått & gott jag råkade få ögonen på igår kväll.


image215


image216


image217


image218

image219

image220



Av det papper som blev över passade jag på att göra lite tags


image221


image222


Den här "tagen" gillar jag, som synes är det en tag från ett klädesplagg av en känt märke, som jag "pimpat" följande bild är hur den ser ut inuti.

image223


image224


Lämna gärna ett avtryck innan ni lämnar min sida :)

Kommentarer
Postat av: krumeluran

wow vilka fina kort du gjort, du ligger verkligen i vännen. själv har jag haft fullt upp, på jobbet har vi sökt assistent till en av mina elever så det har inte funnits tid eller ork till något.
nu ligger jag hemma med dunder värsta influensan, har aldrig varit så här förkyld förut. :(

hittade förresten en länk till en shop med superfina tuscanrose stämplar... precis din smak. tyvärr är allt på finska så jag fattar noll :) massa fint scrapping fanns det där iallafall.
http://www.paperikierre.com/
kramis

2008-01-22 @ 10:20:38
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0