Tiden räcker inte till!

Nu är det länge sedan jag skrev något här på min blogg. Men tiden räcker inte riktigt till allt som jag ska göra. Det som  upptar en stor del av min tid är att jag börjat springa 3 ggr/veckan, måste förbereda middagar eftersom min grabb efter julen har tidiga fotis-träningar.  Och förståss alla annan markservice som ska hinnas med!

Jag har en del foton i kameran som jag ska ladda upp när jag kommer mig för. Mitt nya projekt för i år, är att skapa efter ett ord. Jag har valt ordet FEEL, som jag tycker säger så mycket. Det är vädligt enkelt att komma i stämning och verkligen känna av ordet.
Jag har påbörjat ett litet album där jag samlar alla mina feel-alster.  Detta kommer jag att arbeta med under hela året eller till albumet är fullt.

Annat som jag håller på med är att göra lite nya kort. Scrappandet har kommit helt på andra plats!

Titta in om någon dag ska det finnas mera matnyttigt här!

Sunshine!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0