Du räddade min dag...

....sade min hyresvärd i morse när jag ringde honom!! Det är så trevligt att prata med en glad människa och menar MIG! Telefoner kan inte skvallra hur läget egentligen är, tur för mig. Han vet inte hur trött och ledsen jag är! Han vet inte heller att jag är hemma från jobbet den här veckan...pga av att jag är trött och trött och.... ???

Vilken tur att telefoner inte skvallrar! Han gjorde min dag oxå genom att vara trevlig och glad.

Min kära kollega sade idag att jag brukar inspirera andra och att jag kanske därför "ger" så mycket av mig att jag helt enkelt glömmer bort mig själv, det kanske är så??

Men nu ska jag vara ledig och ledig och ledig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0