Ibland går det fort ....

I morgon är det morsdag och hasta-la-vista fixade jag i veckan ihop ett kort till min kära mor. Kanske inte det bästa men inspirerad av marie
som gav mig jag idén. Vad som finns inuti?? Jo en fin brosch..


image319


Jag steg upp tidigt härom morgonen och med papper till hands som jag gjorde morsdagskortet, lika fort som jag blinkade och utan att tänka vidare hur papprena skulle passa blev 2 LO till.

Ibland händer det bara...utan vidare tanke..ok, jag kan medge efteråt att vissa saker kunde jag ändrat på men kul ändå att bara limma ihop o *bam* göra nåt. Och som jag brukar säga...de ser bättre ut live..konstaterar att jag aldrig blir någon fotograf....hm...Ida...HELP!!

image320


image321


Kram till Er alla och - Sunshine - only one week to Creete....yess.........






Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan! :) Nu är pågår det en ny designutlottning i min blogg om du är intresserad :) Ha en bra dag! :)

2008-05-10 @ 20:24:42
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: Cila

Superfina allihopa blev dom ju! :)

2008-05-11 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0