ja då är det fredag

Visst är det något magiskt med fredagar.!

Man liksom pustar ut och planerar inför helgen, allt man ska hinna med eller inte hinna med, att t ex bara softa...mmm smaka på ordet softa...smakar lika gott som grekisk yoghurt med honung....mmm..

Min helg ser ut att gå i tvätta-fönstrena-tecken..suckar djupt redan nu. Men måste man så måste man, eller hur. Det är ju en speciell känsla att kunna titta ut genom köksfönstret och verkligen se något och inte som nu när man får gissa om det är grönt eller grått utanför.

Idag har Kevin slutat skolan, han går första året på restaurangprogrammet på yrkes. Han verkar veta vad han sysslar med för han fick ett bra betyg och ett stipendium. Grattis, sötnos!

Jag vill även skicka en stor grattis kram till Nicklas i Åbo som blir student i morron. Jag har den stora äran att vara faster till denna underbara kille!! Grattis, hoppas du får en fin fest! Puss..Välkommen till Mariehamn när du så önskar!

Simon, även du får din mössa i morgon, grattis till ditt otroliga betyg! Jag höjer hatten och skålar för dig! Jag hoppas du får givande tid i Lyon! Kanske du bjussar på en natt eller två om jag har vägarna förbi!

Det verkar bli en fin helg med sol och god mat!
Sunshine,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0