Snö!

Ojdå, tänkte jag idag när jag hissade upp min gardin och såg att snön låg vit på marken. Efter en god frukost, typ kl 11, bestämde jag mig för att traska ner på stan. Jag gick förståss via Bettans bod, min kära second-hand butik ett stenkast från mitt hem. Anne, innehavaren, vill så gärna att vi kvinnliga företagare ska stöda varann och med det budskapet lämnade jag lite Envirosax kassar i hennes butik, till försäljning.

Jag stegade vidare ner till stan och vår tygbutik där jag köpte panel gardiner i rött och i grått till köket. 

Efter ett par timmar på stan via X antal butiker, var det dags att dra kosan hemåt och hänga upp gardinerna och fixa det fint i köket! Ja det blev väldigt lyckat!
Sedan wokade jag jätte god middag och alla var nöjda! Ville drog till sin kompis Alle och Kevin for för att fixa middagen till cateringen i Lumparland. Toffe är i Sverige hos sin sötnos. Och jag är så ensam, så ensam, nu tänker jag bara chilla resten av kvällen...efter att ha scrappat flera layouts.

Faktiskt  riktigt skönt

Krama om dina nära och kära.


Kommentarer
Postat av: ida

i helgen syns vi kanske för då kmr sötnosen, lltså jag, hem;) hihi:P

2008-11-26 @ 19:03:28
URL: http://idasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0