Eckerö vår mässa!


Jag var och sålde mina Envirosax-shopppingkassar förra helgen på Eckerö Vår Mässan. Det var första gången för mig att sälja på mässa, det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men nu är jag en erfarenhet rikare. Det är alltid trevligt att vara ute och träffa sina kunder. Många gamla kunder kom och fram och pratade, några köpte flera kassar, av alla fick jag 100 % bra feedback.

Här kommer lite foton.

Min plats på torget! Till vänster fanns Eckerö jakt- och fiskemuseum och till höger om mig Britt-Marie Sundqvist som sålde bröd, munkar och mjöd.




Massor med härlig färger! Vilken är din favorit? Min favorit just nu är nr 4 från vänster på övre raden.




Mina kassar var med på modevisningen! Dessutom var ålanstidningen och pratade med mig! Alltid bra med gratis reklam!







Kommentarer
Postat av: Huset på landet

Roligt med mässa! Precis som du säger så går det sällan som man tänkt sig för sist och slutligen ska det säljas så enormt mycket för att täcka monterhyran och alla kostnader. Man får tänka som så att det är reklam för framtiden och lönar sig på sikt. Nr 5 i övre raden är min favorit!

2009-04-29 @ 18:31:19
URL: http://husetpalandet.blogspot.com
Postat av: Smirre

Häftigt att du även var med på modevisningen. Snart är du på Bryant Park i NY.

Jag gillar nr 5 från vänster (övre raden) hoppas du har den på lager i sommar.

Kram

2009-05-03 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0