En utmärkelse!

Vilken vecka jag haft!
Först vann jag en utlottning hos Helena och nu har jag fått en utmärkelse av huset på landet!!

Tack så jätte mycket! Så gulligt av dig!
Nicole har en underbar nätbutik som man bara måste besöka och inhandla en massa härliga inredningprylar!




Jag vill skicka den här utmärkelsen vidare till 3 finlandssvenska tjejer som inspirerar mig otroligt mycket med sina underbara bloggar. Jag läser dem regelbundet. Ingen inbördes rangordning.

fru skrot

kamomillas villa

amalias hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

Tack snälla du, man blir ju riktigt tagen..

Jag blir glad för varje award jag får, men skickar dem tyvärr inte vidare. Det är ett principbeslut jag gjorde i ett tidigt skede, för att hålla min blogg neutral. Jag hoppas du förstår.



Tack ännu en gång och trevlig helg till dig!! Nu lovar de toppenväder, äntligen!

2009-04-23 @ 20:29:13
Postat av: Kamomilla

hej!

Tack snälla du, man blir ju riktigt tagen..

Jag blir glad för varje award jag får, men skickar dem tyvärr inte vidare. Det är ett principbeslut jag gjorde i ett tidigt skede, för att hålla min blogg neutral. Jag hoppas du förstår.



Tack ännu en gång och trevlig helg till dig!! Nu lovar de toppenväder, äntligen!

2009-04-23 @ 20:31:22
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Terhi

Hej från Korpo!

Tack Birgitta! Vad roligt att få en utmärkelse :-)

Tyvärr är jag ganska dålig på dator så jag vet ens inte hur man skickar en award vidare!

Hoppas du får snart möjlighet att hälsa på mig!

Terhi

2009-04-23 @ 20:52:08
URL: http://amaliashem.blogspot.com
Postat av: Fru Skrot

Nämen!! Tack för awarden - det är alltid kul att få en utmärkelse! Roligt, om du hittat inspiration hos mig!

2009-04-24 @ 07:31:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Huset på landet

Så roligt att du blev glad! Å tack för de snälla orden!

Här har vi haft soligt och fint idag, hoppas att solen lyser på Åland också!

2009-04-25 @ 19:04:02
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0