Liten bukett...

...av vallmo blommor blev det till min väninna när hon fyllde år.

Stämplarna har jag haft ett tag men inte hunnit stämpla med. Nu fick jag ett utmärkt tillfälle att prova dem.  Det passande trädgårdspappret kommer ur ett block jag köpt på Tiimari för länge sedan. Jag använde inget tejp utan stansade fast för att få lite råare känsla.




En grabb fick följande kort.  Köpte organza på metervara och stämplade rakt av på det. Lite grabbigt sådär....och inget tjafs...




Tiden rinner iväg! Nu är det mycket. Alla helger är uppbokade med en massa roligheter. På lördag ska jag på 40-års bjudning. Sari fyller 40 i morron! Grattis "syster-yster"!
På söndag är det konfirmation. Min underbara guddotter Emma blir konfirmerad! Jag har köpt en fin present till henne direkt från mitt hjärta. Jag hoppas hon gillar den!

Nästa helg är det överrasknings pary! Återkommer ev till den eftersom personen ifråga inget vet ännu...
Helgen efter den är det vi på vårt jobb som ska sammanstråla en söndag e m och äta lite gott och sedan heja fram IFK Mariehamn till en seger i ligan!! Heja IFK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0