Ny tidning!

Vem vill inte ha den här? Har massor med inspirerande crafting. Deras filosofi är "trash to treasure". Vilket är helt i min smak. Tidningen utges 2 ggr per år.  Kanske det finns att få tag på i Sverige?

Pysslet med kaffefiltret har jag gjort nästan klart.  Men inte med kaffefilter utan jag har klippt egna rundlar i olika papper och spetstyg. Jag började tidigt i våras och är ännu inte klar med detta projekt. Bilder kommer så fort jag får ändan ur vagnen och fixa det sista. Kul att hitta just det projektet här eftersom jag håller på med det! Alltså är jag lite "inne"  *skrattar*

(Bilderna kommer från www.stampington&co.com)


Så här ser den ut inuti:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0