Måndag kväll igen!

Alla människor verkar ha semester för  på jobbet är det full fart när oxå sjukdomen tagit över min kära kollega. Hon skall repa sig till nästa vecka, skickar goda tankar till henne som antagligen ligger nerbäddad i sängen och hostar lungorna av sig!

En trevlig bloggare har dykt upp i cybern, min allra första inspirationskälla, Mari, har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och tänker börja visa det fina och kreativa hon skapar. Hon har en förmåga att hitta ideér till alla möjliga projekt, är en hejare både på att fota och att scrappa. Så kolla in hennes blogg !! Dessutom brukar hon hålla Scrapbooking kurser på medis.

Mari har funnits i  hela mitt  "ålandsliv" eftersom hennes grabbar är kusiner till Malin och Maja och det är mina grabbar med. Hajar du?? I alla fall är det hon som fick mig att börja laga egna kort och scrappa. Tyvärr hinner vi inte träffas så ofta, mest i vimlet på alla kalas ;)

Kommentarer
Postat av: krumeluran

tjingeling..... helgen är ganska fullbokad, mor och far på besök från sweden...



KRAM

Katarina

2009-02-16 @ 20:09:03
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Cila

Tack va du är gullig! Jag skulle så mycket hellre vara med er på jobb! :)

Kramis

2009-02-17 @ 06:37:23
Postat av: Huset på landet

Nämen hade du en egen blogg, tänkt det fattade jag ju inte att titta efter tidigare ;). Jag tror att jag i nån svensk blogg nån gång såg en hänvisning till denna, men länken fungerade inte. Jag minns bloggnamnet i alla fall!

Hoppas att du inte behöver slita ut dig totalt nu på jobbet ;).

2009-02-17 @ 11:42:45
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0