Inget kreativt! Men lite tips..

Det händer inte så mycket på den kreativa fronten just nu. Jag har tagit semester från den biten. Min riktiga semester får jag ännu vänta på eftersom den börjar först 20 juli.
Den inleds med Rockoff. Första gången jag köpt ett pass men någon gång ska vara den första.

Den mest lästa bloggen just nu:    Karro på Kreta 
En härlig blogg om hur det är att leva och bo på Kreta. Massor med tips och annat smått och gott för den som ska resa dit! Det  ska jag igen! Yippiii!

Den mest fasionerande bloggen just nu:    Kamomillas Villa
Kamomilla bor någonstans i den finländska skärgården och skriver om sitt underbara hem. Massor med matnyttiga tips. En helt underbar blogg som alla bör göra en visit hos. Jag läser den regelbundet!

De mest underbara tapeterna just nuCole & Son
Vem kan leva utan Cole & Son om man ska tapetsera om?? Älskar dessa tapeter...nej jag ska inte tapetsera...är ändå fascionerad av tapeter...

Min absoluta favorit; Hummingbirds...




Den  bästa inredningsbloggen just nuDesign & Inredningsbloggen
Massor av inredningstips. Allt från retro till modernt, tips om inredningsnyheter....ja allt man kan vilja veta!

 Bla a detta tips hittar du på bloggen,  att "pimpa" en vägg hemma...bilden lånad därifrån.




Den mest intressanta bakbloggen just nu:    Pain de Martin   
Killen är en hejare på att baka speciellt surbröd är hans största hit. Jag har följt hans tips när jag bakat surbröd. Suveränt bra! Man vill genast börja baka! Gör det du med! Har följt hans blogg ända från det han startade den!

Bilden lånad från hans blogg.


Till sist men inte minst:

Den mest trendigaste hemsidan inom mode just nu:   Noolan
En finlandssvensk kreativ tjej Marja Rak,  designar och syr upp underbara kreationer av linne. Kolla in hennes hemsida. De finns att köpa bl a på Svalan i Mariehamn. Kläder av linnetyg är härliga att bära.

Kommentarer
Postat av: Smirre

oj, vad bra med tips. Jag ska genast gå in på inredningssiten och tapetsiten, ifall jag får börja tapetsera och inreda egen lägenhet i sommar :-)

Håll tummarna på onsdag!

2009-06-12 @ 15:30:25
Postat av: Brittmarie

Hej!

Bra med lite nya tips.

Önskar dig en trevlig och härlig semester som lär vara på gång inom det närmaste.

Have a nice time and take care.

Kram.

2009-06-27 @ 01:04:43
Postat av: Brittmarie

I dag hade jag två stycken Hummingbirds i min trädgård. Ser ut som en liten propeller i luften.

Jag har nu skickat över en till dig så håll utkik.

Kram

2009-06-27 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0