Lite nytt och lite ändrat

Jag är en sådan som gillar smycken. Min favorit har varit Lotta Djossou men tyvärr tappade jag en del på mitt halsband andra gången jag bar det. Sedan skickades halsbandet till henne och jag fick vänta jättelänge innan det kom tillbaka , lagat förståss. Jag har oxå köpt en ring men känner nu att pärlorna har blivit jättelösa. Det känns som att de inte rikgigt håller måttet vilket förvånar mig eftersom hon säljer massor av sina smycken över hela världen. Min arbetskompis köpte ett sk stelt armband men nu håller det på att brista på mitten. Synd igen på ett vackert armband som inte var alltför billigt

Underbara är de dock! Har någon av er goda eller dåliga erfarenheter av hennes smycken, kommentera gärna!

I lördags hittade jag tre underbara ringar som är gjorda av något slags kåda i Bulgarien. De tände mitt hjärta! Blomman till höger har jag redan fått så många fina kommentarer för...kul när andra kommenterar ens smycken och undrar VAR har du köpt den!!!








Jag har oxå kommit över ett stort parti med kakel...





Varav några ser ut så här efter att jag fixat till dem... nu ska jag bara hitta möbeltassar så har jag nya fina underlägg!

Livet småspringer med stora  s t e g  framåt och jag njuter av fulla muggar! Allting är bara så underbart.....fast projektet som jag berättade om i förra inlägget inte blev för tillfället. Men trägen vinner, hoppas jag! Jag är den som inte sticker huvudet i sanden och ger upp. Istället ska man ta nya tag, ändra på planen och sedan kanske det blir som man tänkt sig!

Ha det gott allesammans, visst är det härligt att veta att sommaren står för dörren!

Kommentarer
Postat av: ida

oj vilka fina grytunderlägg!:) vad fiffig du är!

2009-05-18 @ 16:55:03
Postat av: Smirr

Guuuud, vilka snygga ringar!!!!!!! Vill haaaa...

2009-05-18 @ 19:25:04
Postat av: Huset på landet

Underbara ringar! Jag undrar om de är de som en tjej brukar ställa ut på Forma-mässan i Helsingfors, de är nämligen gjorda i Bulgarien.

Härliga idé med grytunderläggen också. Har du fäst bilden med decoupage lack bara eller måste det ha nån annan yta för att klara värmen?

Ska du ha Magazine nr 3? Jag minns inte om du sa att det skulle vara stående beställning, eftersom jag tror att du beställt via bloggen så jag har inte printat ut nåt...

2009-05-19 @ 13:00:37
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0