Äntligen fredag!

Jag har jobbat natt i natt av en speciell orsak och kom hem jätte tidigt i morse. Men eftersom jag inte är van att sova på dagen, steg jag upp efter att grabbsen gått till sina skolor/jobb. Visst var jag trött men jag kunde likväl inte sova. Jag fick en massa gjort, städade båda toaletterna och plockade ur och städade på sådana ställen där jag annars inte städar så ofta. Tog t o m ner mina vita köksgardiner och i morron blir det att hänga upp ett par vinröda istället.

När Kevin kom från skolan for vi till stan och köpte nya jeans till honom, serverarförkläde som han skall ha i skolan och så hämtade vi ut hans skolfoton!
Sedan blev jag kvar på stan medan han for till sin far. Jag gick runt till olika affärer. Min favvo är emmaus där jag nästan alltid hittar något jag kan änvända till mitt pyssel. Idag fyndade jag en canvas-tavla för 1,50 E som jag kommer vid tillfälle att göra om till en personlig tavla. Jag har förståss en idé som jag ska utveckla.
Men först måste jag hitta en liten rund punch.

Sedan fyndade jag lite smycken o sånt som jag ska ha till en grej som jag just nu håller på med.

Gick förståss via min-nästan-nabo, Bettans bod, det är en second hand butik där man kan hyra egna bord och sälja sina egna överloppsprylar. Jag föll för bestick som antagligen är köpta i asien. Helt enkelt ljuvliga, när man tittar närmare på dem har de en bild av buddha på handtagen.
Jag vet inte om man kan använda dem, men de är ju så fina att bara titta på...hm..

Förresten köpte i veckan STACKS glitter jul papper, så otroligt underbara, man bara vill titta och känna på dem. De är nästan för fina för att klippa i.. *skrattar*.



Det som slog mig var att det börjar komma julsaker lite här och där....

Sunshine!

Kommentarer
Postat av: smirre

på tal om jul, snart december, och nån fyller år? Ha en skön helg!!

2007-11-09 @ 20:54:02
Postat av: Anonym

Hej, fyndade spel på Emmaus häromdagen - ett som vi faktiskt spelar också ;)
Vad ska du göra med canvasen - du visar väl allt här på bloggen!?

2007-11-12 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0