En ny vecka har börjat!

Måndag och oj vad det regnar! Ikväll är jag lat och tänker inte gå ut alls. Jag har planer på att starta upp mitt stickprojekt ikväll.
Här kommer bilden på canvas-tavlan jag köpte på loppis för 1,50 e som jag tidigare berättat om. Den är skitfin, tycker jag och den kommer inte att omlagas utan få en heders-place i mitt kök!

image184


Jag har gjort färdigt mitt etui till min dia-rams-album och så här enkelt blev det:

image185


image186


Jag har roat mig med att måla lite flaskor och dekorerat med olika ting jag hittat i mina lådor. Skitkul och skitenkelt och skitläckert, eller hur ...testa!

image187


image188


Några julkort som jag gjort.

image189

image190


Jag har embossat på STACKs luxury papper och på insidan har jag målat med koppar ackrylfärg och skrivit en julhälsning.

image191

STACKs glittery christmas papper, helt enkelt underbara papper.

image192

image193

Embossad overlay gjord av "moi"!,  Tomten är oxå embossad.


image194

image195

Embossad overlay och STACKS härliga papper.

image196

image197


Inspirerad av marie/Lily och senaste scrapbooking m m gjorde jag oxå ett stjärnkort.

Kommentarer
Postat av: smirre

Wow, va snyggt! Du e ju proffs, ju!

2007-11-26 @ 19:19:29
Postat av: ida

jag gillar stjärn-kortet;)

2007-11-26 @ 20:52:50
URL: http://idaskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0