Att leka med ord



worlde.net

Men jag har ännu inte fattat hur man får bilden större. Anyone??

Kommentarer
Postat av: krumeluran

hej vännen!

skönt att se att du är på gång igen...

hoppas du har det bra. Har scrappat massor en tid... har fått två DT jobb :), är med i en tävling där jag kommit till final om en gäst DT plats, så där finns lite hopp :) och annars då.... börjar jobba nu, så nu blir det lugnt på skapandefronten ett tag.



hör av dig någon dag så vi får ta en fika eller så :)

kanske jag dyker upp på ditt jobb snart... jag väntar en jätteladdning papper från ett usa företag som säljer månadskit. har du sett det så hojta... det har tagit tid nämligen ;) typ en vecka snart :)



Ha det gott, nu ska jag fara till lekplaneten köpa en princesskrona åt dottern som fyller år idag, och sen blir det föreläsning resten av dagen.... gäääsp!



Ha det gott

Kram

Katarina



2008-08-14 @ 10:10:04
URL: http://krumelurans.blogg.se/
Postat av: cila

Här kommer länken jag lovade dig! Lycka till nu och visa upp på bloggen sen va du har scrappat ihop! :)

Kramis



http://simplyme.blogg.se/digitalscrapping/category/tutorialshandledningar.html

2008-08-15 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0