Loppisfynd i sommar....några av dem...


Jag älskar att gå på loppisar och alltid hittar man ju något...ibland mindre nyttiga saker, ibland något man faktiskt behöver. Varje onsdag kväll är det loppis på stans torg.

Jag träffar nästan alltid på samma dam som är ute i samma ärende som jag. Nu har vi blivit kompisar och pratar ditt och datt om våra fynd...alltid lika trevligt att möta denna dam som vet vad hon vill ha. Tack och lov inriktar vi oss på olika saker, annars skulle vi få slita i fynden!




Det lilla träfatet, ljusstaken och och det häftiga skrinet, har allt blivit till vitt. Jag har målat massor i vitt den här sommaren. Också mina tråkiga balkongstolar blev fräsiga i vit färg. Silverfatet är skitläckert med en mönstrad kant. Det stora träfatet är stort och jag har ännu inte bestämt mig och jag behåller det så här. Dessa saker är från Cirkeln.
Alla saker kostade ca 2 euro/st.




Sommarens bästa fynd!! En härlig väska i läder och mocka!!
Ett gammalt fotoalbum, en vit kjol (för 1 euro!!!). Några vita gamla dynvar.

Två gamla ovala assietter i pressglas.



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vilka häftiga prylar du hittat på loppis! Du ser de där vackra, som vår pil i taket!

Ska söka efter princesskronan,kramix







2008-08-06 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0