Några sommarbilder..

..från stugeli...



...på moen!! Finns inga ord hur härligt det är med myggor....ute i skogen !



Toffe på väg till skärin...




...tillsammans med söta Idde-Vidde-------eller Ida-Skida...kärt barn har många namn





Bäggan med släggan??  Nej med väskan och en boll...en stjärna är född, ser det ut som




...eller kanske två stjärnor  till ...




Sen är det gott med påmm fritt...



..eller en öl...



och vart tog påmm fritten vägen??





...på det kom det bastu och hopp i böljan den blå..




...och blött är det och kanske lite kallt?
.




Sen är man bara nöjd, gullig och glad!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej, va fint det ser ut på din stuga! Dit vill jag komma någongång!

Och va gulliga barn du har, äntligen har man fått se dessa som bara gömmer sig när man kommer på beök!fniss'''

2008-08-21 @ 19:30:30
Postat av: agnes

oj va fina bilder o så somriga. :D

2008-08-21 @ 20:04:24
Postat av: ida

WOW! fast jag sett bilderna många ggr så älskar jag ändå att titta på dem. det var så somrigt och fint! bilder som man kommer leva länge på när man sitter här i ett regnigt(såklart) uppsala. jag hade jättekul på houtskär, synd att det slutade på ett sorgligt sätt men hoppas att vi kan göra om det roliga nästa år! puss och kram!

2008-08-21 @ 21:26:39
URL: http://idaskida.blogg.se/
Postat av: Smirr

Vilka snygga bilder!! Riktiga "pärlor"!!

2008-08-23 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0