Årets Julklapp!

I dagens Nyan annonserar jag för första gången mina Envirosax-kassar. Succén har inte väntat på sig...
Många damer har ringt idag och jag har även varit till en arbetsplats och sålt.
Tur nog gjorde jag en beställning igår men nu börja tro att jag det blev för några....

I morgon ska jag vara på Sittkoffs och sälja! Så om någon vägarna förbi, titta in och välj en kasse för just din smak.

Det känns som om finanskrisen ute i världen satt en liten prägel på ålänningarna för många har köpt kassen till julklapp istället för en julblomma. Eller så har man skalat av allt julköpande och vill ge bort en bra klapp som dessutom är både billig och snygg. Och så värnar man ju om miljön oxå...





Jag har hela veckan pulat med julkort till en julkortstävling. Jag gjorde det sista igår kväll samt en folder av bl a tapet som jag lade mina 4 julkort i. Nu håller jag tummarna och önskar mig korgen med ost som är vinsten!    :)
Tyvärr glömde jag och fota dem, Men korten returneras och då kan jag sätta in här  på bloggen några pics.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gjorde lite reklam för dig i min blogg, som tack för kassen (:

2008-12-13 @ 19:19:24
URL: http://underbaraunge.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

Du vann ju!! Grattis! PSt! Jag blev inte alls förvånad, du är så himla duktig...jag bara väntar på din utställning ;)/Pernilla

2008-12-18 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0