En gammal studiekamrat!

Förra veckan när jag var på bild i tidningen fick jag ett sms av en gammal studiekamrat från Ekenästiden. Jag fattade först inte vem det var men när han skrev att vi gått i handelsläroverket blev jag så paff.
För det första att han minns mig. För det andra att han kommer ihåg att vi gått på samma klass och för det tredje att han hörde av sig!

Magnus och jag gick årena 1979-1981 på samma klass och det är ju jätte länge sedan! Han är ursprungligen från Ingå och jag kan ärligen säga att jag inte är säker på hur han ser ut. Det som jag minns av honom är att han var lugn och städad, vilket jag inte alls var på den tiden!

Jag ringde upp Magnus och frågade  hur i all sin dar han läser Ålandstidningen. Han berättade att han bor på Åland sen 8 år tillbaka!
 
Alltså......herregud.....
och vi har inte en ända gång råkats på gatan. Visst är Mariehamn stort   *skrattar*.


Vi kom överens att träffas nästa år när han kommer tillbaka till ön efter jul/nyårsfirande hemma i Ingå. Då ska vi prata vidare om gamla minnen och vad som hänt efter 1981.
 
Trevligt! Verkligen ofattbart trevligt!


Kommentarer
Postat av: systeryster

God fortsättning!!!

Kramix sari

2009-01-01 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0