"Florist-klubben"

Ibland blir man bara så glad när man går in på Alko och hittar ett vin som man inte kan leva utan! Jag hittade det på nyhets-hyllan för någon månad sedan. Det är så fräscht och så gott.
Jag nämnde om vinet till min goda arbetskompis och vips - bildade vi "florist-klubben". Vinets namn är nästan som florist, det är ett  vitt, franskt vin med toner av rabarber...mera vågar jag kanske inte skriva...man får väl inte göra reklam för alkoholdrycker ...hm...

Jag nämnde oxå om vinet till Anne på B:s bod och idag är hon oxå inskriven i "florist-klubben". Hon var inte inte heller någon vän av vitt  vin tidigare, utan drack alltid bara rött. Nåja, hon lovade att  prova  vinet och nu är hon oxå florist!

Nu är vi hela tre i klubben! Jag antar att den kommer att öka i takt med att smarta kvinnor/män njuter av detta underbara vin tillsammans med oss, eller andra goda vänner.

Vill du oxå komma med i klubben??

Kommentarer
Postat av: Anonym

heJ HALOO!!

Tänker bli med i klosterföreningen.

Nunna på heltid=)

Kramixsysteryster

2008-12-14 @ 21:21:07
Postat av: krumeluran

grattis till vinsten med dina julkort, det var jätttefint :)



En fråga... har jag lånat ut designing with type till dig??



KRamis

KAtarina

2008-12-17 @ 08:50:08
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0