Världens bästa åländska julkort 2008...

...har jag gjort, tydligen! Vad glad jag blev!  Jag tackar ödmjukast er som lämnat en kommentar, messat, ringt och mejlat!! Tackar, tackar!!

Jag kommer att sätta ut korten här så fort jag bara hinner! Men nu är det snart jul och med den en massa bestyr. Dessutom ska jag i morron, lördag, och sälja mina kära Envirosax-kassar på Sittkoffs! Det blir sista gången före jul.

Men här kommer i alla fall länken till Ålandstidningen där jag vann tävlingen Ålands vackraste julkort 2008!
Kortet ser bättre ut i verkligheten!

Krama om era nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Smirr

Ett stort Grattis!!

God Jul & Gott Nytt År till er alla.

(Vi packar för solen)

kramar

2008-12-20 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0