sol o fotis-matcher på rad..

Idag åkte jag ut till landet till min vän för att umgås och bara "vara"...helt underbart skönt...faktiskt....inga måsten...och ....bara solen som gassade...grillen som värmde vår goda middag...precis vad min själ behöver.

Vi snackade fotboll och fotboll...igen...just nu dominerar min värld av fotis...IFK Marieham spelade oavgjort mot Inter Turku och Victor, min son, vann sin första match mot Estland i Örebro (förståss den viktigaste i mitt liv, väntar med spänning hur det gick i deras andra match i kväll...) och förståss har vi EM med Ryssland-Spanien ... oxå jätte viktig. Det regnar i massor där borta och Spanien leder med 3-0 just nu.......YESS heja Torres...SPANIEN ni e i final!! Glädjen den är stoooor!!

MEN ...nu till något helt annat och oxå jätte trevligt...något som jag gillar lixsom och vill delge er kära läsare...

...en otrolig vacker blogg som jag drömde mig bort i. Härligt att betrakta och njuta av vackra saker.! Värmer min själ och drömmer...är jag vaken eller ?

Kommentarer
Postat av: Cila

Va skönt att du kan "rymma" från stan ibland!

Och hoppas att du börjar må bättre snart! :)

Bamsekram

Cila

2008-06-28 @ 14:09:00
Postat av: Brittmarie

Kramar skickas i en stor bunt

fran andra sidan havet.............

BM

2008-06-30 @ 00:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0