Ljus o annat ...och mina tavlor på Marias blogg!

Idag har jag experimenterat att överföra en bild på ett ljus. Resultatet blev strålande men tyvärr är fotot lite oskarpt. Själva bilden som är på ljuset är lite suddigt, så blir det med den teknik jag testade. Jag blev så himla glad när jag lyckades...nu skulle jag vilja ha en massa ljus drällandes i mina skåp som jag kunde fixa andra ladys på dem!

Tack Maria In my Carport, för du ville visa mina "pås-tavlor-av-frigolit" på din blogg!! Det värmer mitt åländska hjärta! Hoppas vi ses snar för du har en sådan glädje och värme! Kram på dig!


image266


Jag stämplade först upp damen på olika färgers papper för att se hur hon skulle bli. Tycker det är en gudomligt vacker stämpel, eller hur? Passar så bra på ljusena.

image267


Den här hyllan borrade min vän upp här i veckan. Där har jag lite smått och gott, bl a mina nya tavlor, ett par änglavingar och ett par urgamla änglar som jag råkade få syn på i hyllan på toan som jag totalt glömt bort att jag har...o)
Fotot är väl inte direkt att skryta med....hmm...

image268



Ett påskägg såg oxå dagens ljus i veckan...

image269

image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0