Madonna o annat ...

Det är ett tag sedan jag bloggat. Jag har varit förkyld och orken har inte varit den bästa. Nu är jag återställd och det finns hopp att jag ska blogga igen.

Äntligen har jag en madonna i min ägo. Den här köpte jag i Uppsala hos Maria In my Carport.
På bilden syns även min julklapp jag fick av Ida, den härliga jordgubbstavlan.

image259


Tavlorna har jag gjort av påsen jag även fick hos Maria. Det var ett prov på om det skulle funka att "dequpaga" på tapet. Stommen är faktiskt frigolit! Det gäller att återanvända allt man kan... Dessutom ser tavlorna ut att vara krackelerade. Perfekt!

image260


image261


Visst är den fin min nya glasklocka och underlägg, även dem från Uppsala och Marias butik. Hjärtat är köpt här i min favvobutik...

image262

Kommentarer
Postat av: krumeluran

wow vad fina saker du gjort :)
nästa gång du far till In My carport säger du till OK?? för dit vill jag med :) det finns så mycket fint där

KRam
KAtarina

2008-03-20 @ 18:59:50
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0