Mina favorit stämplar just nu...och ett grattis-kort!

Här visar jag några av mina favorit stämplar just nu. Vissa har jag ännu inte hunnit använda men troligtvis till helgen ska jag försöka hinna med att stämpla lite nya kort. Andra från vänster är en julstämpel. Gillar den! Tror den kan bli ett trevligt julkort. De nedre stämplarna är Clear Art stamps som jag bara föll för när jag hittade dem på nätet!  De är gjorda av gamla mönster och finns en hel del roliga som man kan använda till olika slags kort eller tags. Förståss oxå till scrapbooking...

Jag ska oxå tvätta mina fönster, de ser så bedrövliga ut, om det är fint väder. Nya gardiner ska oxå upp... nu vill jag ha vår på riktigt!!

På lördag kväll ska jag dessutom ut och äta med ett visst gäng. Det blir middag och sedan går jag hem. Jag har som jag sade, massor att göra - och bara roliga saker...

image263

image264


Ett kort som jag gav i söndags när vi var på ost-o-vin party!

image265


Stämplarna ser du ovanför. Blomman är av filt.

Kommentarer
Postat av: Outi Ekström

Hej!
jag undrar var du har köpt stämplarna med spets och det med kvinnohuvudet som du hade gjort ljus av? Samplar på stämplar för att ha tid framöver någon dag att göra något med dom! :))
Hälsningar
Outi

2008-03-17 @ 12:13:54
Postat av: Ann

Tjo! hittade din blogg via idaskida, tänkte bara säga att korten du gör är alldeles jättevackra!

2008-04-08 @ 13:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0