Också ett foto!

Ett foto som är ett frimärke!

Lite kul testing så här på torsdag kväll. Äppelpajen är i ugnen, diskmaskin brusar i bakgrunden och jag väntar på min kära väninna som ska gästa mig om en stund!

Förresten var jag på världens trevligaste föreläsning i går kväll som handla om -stress till glädje- , Jag kände igen mig på många plan + att jag fick feedback på egna tankar.  Madeleine Åsbrink hette tjejen. Jag köpte oxå hennes bok Nystart i livet som jag ska ta itu med när jag läst klart boken  jag läser nu.






Och varför inte så här? Som ett gammalt negativ! Roligt att ändra gamla foton!



Kommentarer
Postat av: Milla

Tjenare på dig. Nu hittar man dig överallt. Kram Milla

2008-11-13 @ 17:50:28
URL: http://millasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0