Bag-Ans

Nu börjar livet efter den värsta förkylningen i mitt mannaminne, återvända. Hostan är dock kvar ännu. Men nu äter jag pencillin och hoppas på att även krafterna kommer tillbaka. Tur att det är fredag i morgon.

Idag är en stor dag i mitt liv!

Min firma

Bag-Ans


har sett dagens ljus!! Nu har jag satt bollen i rullning med Envirosax shoppingbags som jag ska sälja och mångla så många jag hinner. Ännu ett paket har dimpat ner hos mig med några nya modeller, också för barn, och de som jag tidigare beställt. Jag märker redan vilka som säljer bättre än andra.

Och...gillar den, det gör de flesta och jag äälskar den!

Jag pratade med min leverantör och nu är det riktigt, riktigt klart att jag är agent för Ålands marknad! Det känns så härligt!
Vem kunde ha anat det här i början av augusti när jag surfade runt och hittade Envirosax på nätet!








Kommentarer
Postat av: Brittmarie

Lycka till Birgitta med nya företaget.

Kram

Brittmarie

2008-10-10 @ 16:44:21
Postat av: Anonym

Visst är dem kanon! Jag säljer dem via www.ecoreko.se (i Sverige bara).

2009-02-20 @ 18:27:35
URL: http://ecochic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0